Friday, February 19, 2010

Bukan Tiada Idea…

Kalau sesiapa selalu mengunjungi blog ni memang akan perasan yang saya sudah lama tak ‘update’ blog ni. Harap maklum, bukan tiada idea tau..tapi saya sedang sibuk dengan kerja-kerja pejabat yang amat banyak. Saya masih lagi berkhidmat di Pejabat Daerah Dan Tanah Tampin. Saya bertugas di Unit Pentadbiran dan bertanggungjawab bagi kerja-kerja aset dan stor.

Setiap tahun, semua jabatan kerajaan di Negeri Sembilan kena ‘submit’ Laporan Tahunan Aset dan Stor ke Pejabat Kewangan Negeri pada atau sebelum 15 Mac. So, sejak bulan Disember lagi saya sudah bertungkus lumus untuk menyiapkan segala laporan yang diperlukan. Ditambah lagi dengan Pekeliling Pengurusan Stor Kerajaan sudah diterima pakai pada bulan Ogos tahun lepas, so saya masih lagi dalam proses memahami pengurusan stor yang baru.




Memang tension gila tapi saya tak tau saja. Nama pun tugas so buat saja la. Sekarang ni boleh dikatakan sudah sampai ‘waktu-waktu kecederaan’, so banyak kerja-kerja pejabat saya bawa balik. Sampaikan waktu cuti pun saya terpaksa korbankan. Takpa, lepas 15 Mac nanti ok la sikit.

Tentang blog ni…saya rasa saya letak artikel yang agak serius. Saya fikir ‘better’ saya terbitkan artikel-artikel yang lebih santai dan dalam ‘happy mood’. Biar la tajuknya serius tapi cara pengolahannya santai. Paling penting, ‘point-point’ penting atau mesej-mesej penting sampai kepada anda. Itulah tujuannya saya ‘buat’ blog ni. Blog dan artikel ni khas untuk anda.

Harapan saya semoga blog ni bakal menjadi rujukan anda pada bila-bila masa sahaja..dan seterusnya muncul sebagai blog utama dalam kategori CINTA pada masa akan datang. Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment